Gevangen in het midden

Gebaseerd op de tekst van het liedje 'Somewhere in the middle' van Casting Crowns

Ergens tussen warm en koud
Ergens tussen het nieuwe en het oude
Ergens tussen wie ik ben en wie ik vroeger was
Ergens in het midden, vind je mij

Ergens tussen goed en fout
Ergens tussen de duisternis en het licht
Ergens tussen wie ik was en tot wie U mij wilt maken
Ergens in het midden, vind je mij

 Ergens tussen mijn hart en mijn handen
Ergens tussen mijn geloof en mijn plannen
Ergens tussen de veiligheid van de boot en de woeste golven

Ergens in het midden, vind je mij
 Ergens tussen een fluistering en een brul
Ergens tussen het altaar en de deur
Ergens tussen vrede en verlangen naar meer
Ergens in het midden, vind je mij

Ik wil me aan U overgeven, maar ik ben bang om de controle te verliezen
We zijn gevangen in het midden
Met de ogen geopend voor de verschillen
 Tussen
wie God is en wie wij willen dat Hij is
Maar kunnen we onze dromen inruilen voor die van Hem?
 O
f zijn we gevangen in het midden
 
Heer, ik voel Uw aanwezigheid en ik weet dat U bij me bent
En van me houdt, zelfs op deze momenten
Wanneer ik gevangen ben in het midden...








Psalm 37:4 "Zoek je geluk bij de Heer, Hij zal je geven wat je hart verlangt."


~ Rachèl

0 reacties:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...