#iambeautiful

Meid! Ik heb jou hulp nodig! Ik heb besloten om samen met een aantal andere meiden die ik ken van Twitter een filmpje te maken over ware schoonheid. We willen dat elke meid weet dat ze bijzonder mooi is en deze boodschap zo ver mogelijk over het internet verspreiden. De media geeft ons onrealistische maatstaven waarin we zouden moeten voldoen en dit zorgt voor veel onzekerheid en misschien zelfs wel depressie. We moeten leren om onszelf te accepteren en van onszelf te gaan houden! Het filmpje is als protest tegen het huidige beeld van schoonheid en de boodschappen die de media ons elke dag meegeeft. In het filmpje willen we ongeveer 100 foto's van verschillende meiden verwerken. Foto's waarop de ze geen make-up op hebben en een stuk papier vasthouden waarop ze hebben geschreven: I am beautiful. Op dit moment hebben we ongeveer 20 foto's verzameld, maar we hebben MEER nodig! Het zou heel erg veel voor ons betekenen als jij ook een foto in wilt sturen. Je blijft anoniem dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Stuur je foto zo snel mogelijk naar mij toe. Doe dit via Facebook of mail je foto naar: rachelvandijkhorst@hotmail.com

Alvast super bedankt voor je deelname! Mocht je vragen hebben dan hoor ik ze graag!




~ Rachèl

0 reacties:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...