Mijn eerste blog...

Oké... Adem in, adem uit. Dit is dus mijn eerste blog OOIT. Ik heb eigenlijk geen idee hoe dit allemaal werkt, maar dat komt vast nog wel. Ik ben een meid van 16 jaar en ik heb besloten om een blog te beginnen. Waarom? Na het zien van verschillende Engelse/Amerikaanse christelijke blogs die mij erg inspireren dacht ik bij mezelf: Waarom zijn er geen blogs zoals deze in het Nederlands? En waarom zijn er geen jonge mensen die over het geloof willen/durven schrijven?

Zo kwam ik eigenlijk op het idee om een blog te beginnen, ook omdat ik van mezelf weet hoe lastig het soms kan zijn om christen te zijn in deze wereld. Ik denk dat het voor vele jongeren nuttig zou zijn als er blogs zouden komen over de lifestyle van jonge christenen. Niet dat er een bepaalde lifestyle aan jonge christenen is toe te schrijven, maar eerder dingen als; Hoe betrekt ik God in mijn leven? Onderwerpen als vriendschap, depressie, seks, eenzaamheid etc. worden vaak behandeld zonder God erbij te betrekken, terwijl God de maker is van alles en weet hoe wij mensen in elkaar zitten!

Wat ik met deze blog wil proberen te doen is alledaagse onderwerpen door Gods "bril" te bekijken. Daarom zal ik schrijven over mijn dagelijkse indrukken, dingen die ik meemaak, en ik zal ook filmpjes en andere dingen die mijn hart raken met jullie delen. Ik ben ontzettend benieuwd wat deze blog mij en jullie gaat brengen. Duseehh, ik ga eerst maar eens beginnen met het schrijven van een paar artikelen (dat klinkt eigenlijk best wel stoer) en wanneer ik een beetje wegwijs geworden ben, zal ik met een lach op mijn gezicht dit bericht teruglezen en trots zijn hoe ik er uit ben gekomen. Veel leesplezier en Gods zegen toegewenst!

Liefs Rachèl

5 reacties:

  1. Wat geweldig Rachèl dat je dit blog voor vooral jonge christenen bent gestart. Ik hoop dat je veel jeugd (en ouderen natuurlijk) hiermee zult bereiken en dat mensen inderdaad op zoek mogen gaan naar God!

  1. Eline zei:

    Leuk Rachel, succes met bloggen! Ken je www.huisvanbelle.nl al? Ook voor meiden en over geloof!

  1. Rachèl zei:

    Dankjewel! Wauw Eline, wat heb jij een prachtige blog! Ik voel me wel een hele grote amateur nu haha! Heb je tips?

  1. Rachèl zei:

    Dankjewel Wendy! Dat hoop ik ook! Jij ook succes met jullie blog! Ik heb er in ieder geval wat aan gehad :)

  1. Christel Kodden zei:

    HELD! Ik ga je volgen.

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...