You belong with me

You belong with me, niet zomaar een liedje...
 
 

Ik ben persoonlijk een grote fan van dit liedje. Nu zou je misschien denken, waarom? Nou, ik heb een andere manier gevonden om dit liedje te interpreteren. Een manier die me dichter bij God brengt...

Laten we het refrein eens bekijken:

If you could see that I'm the one who understands you. Been here all along, so why can't you see?You belong with me, you belong with me.

Dit klinkt naar mijn idee een beetje wanhopig, bijna alsof het het belangrijkste in de wereld is dat de ander inziet dat hij/zij bij hem/haar hoort. Taylor mag dan wel zo wanhopig zijn in dit liedje maar er is nog iemand anders die wanhopig is en naar jou verlangt. Jezus! Wij horen bij hem!

We zijn soms zo afgeleid en inbeslaggenomen door wat er om ons heen gebeurt dat we vergeten waarom het nou eigenlijk gaat in het leven. Om Jezus! Dag en nacht staat Jezus voor ons klaar en hij is er altijd, maar wij blijven gewoon doorrazen zonder eens op zijn schoot te ploffen en hem te vertellen hoe het nou eigenlijk gaat, of om te zeggen dat we dankbaar zijn dat hij er altijd is!

Ook vandaag staat Jezus met zijn armen open op jou te wachten. If you could see that I'm the one who understands you! Als je nou eens zag dit Ik je wél begrijp! Ik ken jou! Ik maakte jou! Why can't you see, you belong with me? Waarom zie je niet dat je bij mij hoort?

Johannes 10: 28 "Ik geef ze eeuwig leven: ze zullen nooit verloren gaan en niemand zal ze uit mijn hand roven."

Jezus houdt van jou, jij hoort bij Hem.


~ Rachèl

0 reacties:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...