Update

Hier even een update over waarmee ik op het moment bezig ben...

Bloggen is erg ingewikkeld, nouja voor mij dan. Door middel van blogs die andere mensen hebben gemaakt om weer andere mensen te helpen met het maken van een blog, begin ik steeds meer dingetjes onder de knie te krijgen... Probeer mijn foto's of berichten maar eens te kopieëren...


Ik moet wel zeggen dat ik er heel erg veel plezier in heb, en ik heb ook echt ontzettend veel inspiratie voor verschillende posts. Bij bijna alles wat ik in mijn omgeving tegenkom denk ik: Goh hier kan ik wel een stukje over schrijven voor op mijn blog! Ik krijg zelfs inspiratie van de blauwe plekken op mijn knieën! Ik ben ook druk bezig met het maken van een mooie header, om te zorgen dat alles helemaal mooi is zodat ik wanneer alles geregeld is mijn blog kan gaan promoten!

Voor nu, stay in touch and tell your friends! Vul bij "Follow By Email" jouw email-adres in en klik op submit, zo kun je mijn blog volgen en krijg je een mailtje als ik een nieuw bericht plaats!

Nog een filmjes ter afsluiting, om je eraan te herinneren hoe geliefd je bent!


~ Rachèl

0 reacties:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...